Söndag

Nu har vi exakt varit här i två hela veckor. Det kommer att kännas jäkligt konstigt att komma hem igen, men jag kommer att ha världens kunskap kan jag ju säga. Jag har lärt mig otroligt mycket här och träffat vänner för livet <3
 
Bäst är dom <3
 
Idag har vi haft sovmorgon, jag sov till åtta och gick då ner till stallet och gjorde betfor och Lillis höpåsar och kraft. Sedan gick jag upp igen och åt frukost och pluggade i väntan på att mina roommates skall vakna. Vi sover nu i Hannas rum, jag, Sarah och Hanna.. Det är mysigt faktiskt, Hanna hade tre sängar så varför inte?! Nu är det full rulle här hela tiden. Sedan så gick vi och mockade, boxen var för jäklig slängde ut typ 4 skottkärror. Sketen. Men nu är det massor av gottig halm där och Lillis är nöjd som bara den
Åt igen efter allt pluggande. 
 
Vid tre så red vi ut, jag Sabina och Sara, vi red ut en sväng i skogen så att vi skulle komma runt. Lillan har svarat bra på havren kan man ju säga. Yeehaaa, vi skulle bara skritta men hon kändes som om hon hade velat busa massor där på ängen vi red på i kanten. Vi red fel också för att både Sabina och Sarah "visste" vägen. De hade ju gått där för två veckor sedan... Ja visst.. Vi red lite fram och tillbaka tills vi chansade på en väg.... Tjejer asså... haha. 
 
Så kom vi tillbaka men hade Larry fått bestämma så hade vi varit tillbaka efter en 15 min redan, så som han skrittade på asså. 
 
Nu måste jag plugga vidare, har TR och grönt kort imorgon samt ett prov i instruktörskunskap. Hejja. 
 
Så återkommer mer lite bilder



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ridledarutbildning 2014

Här får ni följa mina tre veckor i Skara på ridledarutbildningen. Det kommer att fyllas med mycket bilder och information om vad vi gör.

RSS 2.0