Lördag

Hej!
Nu har jag vaknat till liv, har sovit hela dagen typ och tagit det lugnt. Sitter och tar det lugnt med mina tre fina vänner. De har varit så snälla mot mig hela dagen och igår. Som alltid. Fick även häst och box fixad igår av en snäll klasskompis. Tusen tack. 
 
Idag var jag nere och hälsade på Lillis och gav henne lite godis, Hanna fick rida henne på lektioen förut, så att hon inte behöver stå bara för att jag inte kan rida. Det hade gått jättebra. 
 
Igår red jag en härlig dressyrlektion på morgonen och sedan på em hoppade vi. Jag kommer ihåg hur jag satt och tänkte på vad jag skulle skriva om trippelbarren på 1 meter som vi hoppade. Hur det var Lillis första gång och hur hon skötte sig. Hon hoppade superbra. Sedan så red vi på en kombination på orange/svart hinder och första gången gick det finemang, andra gången hade de höjt lite och då stannade hon och backade och ställde sig, en häst jag red för länge sedan stegrade sig jämt så jag har det lite i mig att luta mig framåt, men Lillis huvud kastade sig uppåt och jag slog i min högersida av huvudet.. Kände mig konstig och fick ont. Struntade i det och fortsatte. HOppade sedan hela banan utan några problem. Sedan när vi hoppade av så sa mina kompisar att jag såg blek ut och sa till vår tränare, jag fick gå och sätta mig och sedan ringde tränaren ambulans pga min yrsel och där fick jag och Sarah sitta resten av kvällen, Sabina och snälla Hanna kom och hämtade oss senare. Så snälla. 
Dokton sa att jag fått liten hjärnskakning och skulle vila idag och sedan kan jag fortsätta om jag mår bätter. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ridledarutbildning 2014

Här får ni följa mina tre veckor i Skara på ridledarutbildningen. Det kommer att fyllas med mycket bilder och information om vad vi gör.

RSS 2.0