Idag

Dagen började imorse med att det var svårt att ta sig ur sängen, kände att mörbultheten hade tagit över i både ben o lår o fötter o gud vet allt. Plus mitt knä då förstås. 
Var med på första teorilektionen då vi gick igenom våra prov ifrån gårdagen. Yeey, fick tillbaka mitt hästkunskapsprov och det visade negativt. Så det var bara att ta med böckerna till sjukhuset 
(Samtidigt när jag skriver detta så är vår hurtigbulle Hanna på golvet och tränar som hon gör varje kväll, vi andra tittat på)
och plugga. Det visade däremot positivt senare att jag blev godkänd skall kolla mina poäng imorgon. 
 
Vi sitter och pratar om vad som egentligen hände igår, Sabina och Hanna var direkt efter mig när vi red och Sarah var framför mig. Vi reflekterar lite. 
 
Sedan körde Sarah mig till sjukhuset och där fick jag sitta i fyra timmar, röntgades osv. Fick en redigt SNYGG läkare, sånt är alltid lika jobbigt, speciellt när hela jag stinker hästskit typ... Men men. 
Har vätska i knät och har fått ett par kryckor att hoppa runt på, kan inte riktigt använda foten och går som en jäkla kamel annars... 
 
Jag är så glad över att jag gick denna kurs, en större reflektion kommer senare i dagarna. Är sjukskriven ändå. 
 
Nu ska vi ha lite kvalitetstid. <<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ridledarutbildning 2014

Här får ni följa mina tre veckor i Skara på ridledarutbildningen. Det kommer att fyllas med mycket bilder och information om vad vi gör.

RSS 2.0